Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Holiday Glow

Publicerad 2010-12-16 18:34:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Ett jullack kommer här, men som ni ser är det ett arkivinlägg. Ännu ett av de minilack jag köpt från OPI:s julkollektion 2009. Holiday Glow är brunt med glitter i guld och rosa. Inte spektakulärt snyggt men inte fult heller. Ett helt okej lack...

Jag har tre lager lack här och det hade en bra formula och torkade helt okej. Inga konstigheter. Det överaskade heller inte positivt utan det är ett "normallack" på alla sätt. Är man förtjust i brunt kan det nog vara roligt att ha i samlingen då de rosa och guldiga glitterpartiklarna gör det lite annorlunda men Nubars Resberry Truffel skulle vara mitt val före den här då den är mycket rikare i färgen.


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-16 20:27:20

Jag gillade Holiday Glow, men jag tyckte inte heller att det var så fantastiskt som jag tyckte det såg ut i flaskan. Fint, men inte någon storfavorit.

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-12-16 21:17:49

Det där gillar jag!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-16 21:47:21

Nailtastic! Precis! Lite spåtrist på nageln faktiskt.



Ninni! Vad kul! Det är många som älskar den, vet jag.

Postat av: Solveig
Publicerad 2010-12-17 12:21:22

Denne liker jeg veldig godt! Kjempefin julelakk. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-17 12:59:12

Solveig! Påminner mig mest om russin faktiskt, men det hör ju julen till. :D

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-12-17 22:50:43

jättefint, säger hon som har en hangup på bruna lack :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-18 13:23:13

Makeupoholic! Ja, det har sina kvaliteter!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela