Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Next Lounge

Publicerad 2010-12-14 22:14:38 i Eotd i guld, Sminkans EotD,


Idag är det lite guldiga toner, eller sandiga, som gäller. Det är en grund av krämhighlighter från elf. Eyedust Next i ljusgrönt och Lounge i guld, båda från MUS ligger över hela ögonlocket och brynbenet. Next innerst och Lounge ytterst. Som highlighter använde jag en matt beige från Coastal Scents och för intensitet lite MAC Carbon. Den har en enda kvalitet tycker jag, och det är att den är så skir att den inte förtar andra färger om man lägger den ovanpå. Här ser ni den över Lounge men guldet är kvar, bara lite mörkare. Penna från IsaDora under ögat, Indigo, det är den som ser kladdig ut på bild. Det är egentligen en suverän penna, felet är mitt om det inte ser bra ut, inte Indigos. Eyeliner i turkosgrönt från Sephora som avslutning.

Kommentarer

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-12-15 12:55:14

Jag gillar verkligen färgkombinationen!

Postat av: Nicole
Publicerad 2010-12-15 13:24:32

fint ^_^ gillar linerna du använt

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-15 14:59:22

Jag tycker om brunt och blått tillsammans. Det känns mjukt och lungt.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-12-15 17:27:53

Finfint! Påminner mig om min Declaring Indigo-palett =)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-12-16 10:33:57

Snygg! Jag älskar färgkombinationen :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-16 12:53:11

Roxcat! Tack!



Nicole! Ja, de är bra!



Sminkjante! Ja, det är en bra kombination!



Kerstin! Ja, det kan det nog göra.



Zizzie! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela