Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Dramatic Wonderful

Publicerad 2010-12-09 08:00:00 i Eotd i grönt, Sminkans EotD,


Grönt är skönt säger man ju titt som tätt så varför inte lite grönt smink? Jag hade tänkt blått först, ni ser till och med den blå pennan, men sen ändrade jag mig och det blev grönt istället. Grönt med Makeupcosmetics.
På en bas av Dignity, min älskade krämhighlighter från Face, ligger först Dramatic i blågrönt på hela ögonlocket. den har tonats ut i Wonderful på brynbenet och den i sin tur har tonats in i Magic Copper som är highlightern.  Som inliner och kajal under ögat är det Tigis Green och så det jag började med, lite blå geleyeliner från Stila, Cobolt, men den syns bara i yttre ögonvrån på bilderna. Den har ett väldigt genomslag så jag tänkte att man kan se den som accent här så jag lät den suddas fram med flit. ;D
Mascara från IsaDora och så brynskugga från Wet'n'Wild.  

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-09 09:35:37

Supersnyggt med det blå i vrån.

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2010-12-09 14:23:35

Skitsnyggt! Grönt är aldrig fel!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-12-09 16:44:23

Fantastiskt fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-09 17:39:35

Sminkjante! Tack, även om det från början var oavsktligt.



Nageldraken! Nej, grönt är vackert!



Kerstin! Tack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-09 20:17:20

Fantastiskt fint, grönt är så vackert! Häftigt med den blå eyelinern till dessutom...

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-12-09 21:41:43

Ååh min typ av gröna nyanser! Jättefint!

Postat av: Vikab
Publicerad 2010-12-09 22:31:33

Dundersnyggt! Verkligen waow!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-09 22:46:12

Roxcat! Ja, färgerna är vackra!



Vikab! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela