Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Paper Chasing

Publicerad 2010-12-09 18:21:00 i Naglar i grönt,


Eftersom jag har en grön dag idag så kör vi på med ytterligare ett inlägg från arkivet. Sommargrönt från i somras. Jag har visat den för länge sen, då med brutna naglar, så jag bestämde att den förtjänar att förevigas och visas upp ännu en gång. Ja, jag kunde liksom lika gärna fota när den ändå var på den där junidagen, eller vad säger ni?


Paper Chasing i solsken här ovan. Man ser tydligt i det starka ljuset att lacket är skirt. Tre lager och ändå en tydlig VNL. Inte roligt. Det som är roligt är den vackra, sidenlika glansen i det.


Bilderna i skugga här ovan visar tydligt glansen. Vackert men som sagt, i skiraste laget.

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-12-09 19:38:29

Fint! Har funderat länge på om jag ska köpa det eller inte. Tror nog att jag kommer att göra det nu när jag sett dina bilder. Ser inte ut som något jag har sedan tidigare. Synd att det är så skirt bara.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-09 20:18:08

Det ser ljuvligt ut, trist att det var så skirt...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-09 20:51:19

Pamsan! Den är snygg och kan nog bli kalas som layering om man inte orkar med alla lager.



Emma! Ja, skirhet är alltid trist.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-12-09 21:15:42

Vilken underbar färg, och vilka underbara bilder!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-09 22:44:45

Kerstin! Tack!

Postat av: Anki
Publicerad 2010-12-13 01:34:45

Jag tokälskar mitt lack! Tyvärr upplevde jag det också som skirt och till på råga så missfärgade det mina naglar. Men det kan man väl leva med för den nyansen..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-13 06:25:32

Anki! Färgen är verkligen fantastisk, och unik, men nästa gång blir det layering. :D

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-12-14 21:53:06

Jag är så tveksam till denna. Köpa - inte köpa. Färgen är så fin, men skirheten? Jag kommer säkerligen inte använda det pga det

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-14 22:06:19

Kajalen! Köp inte i så fall. Det är väldigt skirt.

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2010-12-15 20:12:29

love this! i need to wear mine, yikes!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-16 12:59:01

Kellie! It is so pretty and so sheer...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela