Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Sultry Red

Publicerad 2010-04-23 21:12:48 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Lite mer röda naglar från Risque Red kollektionen. Det är inte utan att man börjar längta efter andra färger än rött och grått. Jag har testat mig igenom mina, så ska lacka med andra färger ett tag nu:) Här ser ni i alla fall Sultry Red, ett lite ljusare rött skimmerlack. Det är ett väldigt fint lack men inte tillnärmelsevis lika snyggt som Enchanting Red. Himla bra att måla med är det i alla fall. På bilderna har jag bara ett lager färgat lack, inte så illa va? Över lag har Nubar många lack som täcker fantastiskt bra, superpraktiskt om man har bråttom när man ska lacka om.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-04-23 21:15:21

Väldigt fint, men precis som du säger så kan det inte mäta sig med Enchanting Red. :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-23 21:32:48

Nailtastic: Nej så är det verkligen, den är många resor snyggare:)Jag hade dock inget så här ljust skimmerlack så det kändes ändå som ett välkommet tillskott...

Postat av: Andréa
Publicerad 2010-04-23 22:09:15

Sv: Tack tack :) Grönt är min favoritfärg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-23 23:58:23

Den ser riktigt läcker ut! Tack och lov är jag rätt mätt på klarröda skimmerlack så jag får inte samma hysteriska craving som efter Enchanting Red men fin är den allt.

Postat av: badbomben
Publicerad 2010-04-24 05:21:36

Superläcker den här också, även om inget hittills slagit Enchanted Red!:) Nu blev jag sugen på rött, har kört pasteller och lila på sistone.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-24 10:27:13

Sminkan: ja den är fin, bara inte lika som Enchanting:)



badbomben: Ja precis, så är det... Ja men då kan du gott plocka fram de röda lacken tycker jag:)

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2010-04-26 10:36:01

Tja, smaken är ju som baken, men jag tyckte nog att detta lack var snyggare än Enchanting Red .. som jag förvisso vill minnas att jag tyckte var jättesnyggt (men visst påminner det om Pretty at the Premiere?) .. Nej, jag är svag för en stark och klar röd färg, så detta vinner i min bok. :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-26 14:20:30

Miss Pussy: ja du har så rätt, den är ju det. Smaken alltså. Och yes, Enchanting är mkt lik Pretty At The Premiere, nästan identisk.

Postat av: Din E
Publicerad 2010-04-28 19:36:45

Ta en sminkpenna med aceton och ta bort det lack du målat utanför, superenkelt! Många fina lack på denna sida!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-28 21:35:37

Din E: Enkelt kanske men gräsligt tråkigt och dessutom blir man så torr... dessutom tror jag att det mest är en hackig kant på lacket som ser ut som det är utanför här faktiskt.



Ja visst är det:) Det är så roligt med nagellack, för att inte tala om ögonskuggor...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela