Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hot Topic Iridescent Purple

Publicerad 2010-04-16 06:37:59 i Naglar i lila,


Lite sen publicering av den här notd:n också, men vad sjutton, jag hinner inte riktigt med.

Vilken skönhet! Hot Topic Iridescent Purple tar mig med storm! Det här är ett lila i min smak, utan snack!

Bildspam, jag vet, men det kan inte bli bättre. Härligt gnistrande och ljuvligt. Jag hoppas många av er tog upp Karins erbjudande om en extrasändning från Nail Mail med Hot Topic, så som jag, så ni också har denna skönhet! Det är vackert!

Penseln är gräslig och svårmanövrerad men jag överlever det om resultatet är så här!

Relativt snabbtorkande och dessutom med sötaste flaskan! Tack Karin för initiativet och tack till Kim på Overall Beauty som jobbade häcken av sig med att åka runt och jaga rätt på våra lack. Två toppentjejer!

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-04-16 08:30:37

Väldigt vackert

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-04-16 08:56:18

Det var så nära, så nära att jag beställde Hot Topic men jag försökte vara förnuftig och höll hårt i plånboken. Det kan man ju ångra så här i efterhand. Däremot lyckades jag hitta två GOSH för några veckor sedan och har nu Gasoline på naglarna. Kan vara lite lik detta nagellack. Möjligtvis att Gasoline är lite mer rödlila. Iridescent Purple verkar gå lite mer åt det blå hållet? Fint var det i vilket fall. :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-16 09:16:01

Tja, det är väl ett fint lack, men knappast unikt. jag tilltalas inte direkt av detta lack, men sen är jag ju heller ingen döskalletjej:)

Postat av: Anonym
Publicerad 2010-04-16 09:32:20

dödsläckert

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-04-16 12:12:17

Sååå vackert!

Postat av: Ika
Publicerad 2010-04-16 12:41:26

Självklart slog jag till på Karins erbjudande, och förstås köpte jag detta lack (plus några till)! :) Är man nagellackssamlarnörd så är man...

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-04-16 18:46:54

Döfint =)

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-04-16 18:55:40

Vilket coolt lack och häftig flaska. Jag missade att beställa det här men så kan det bli. Få sukta på dina bilder istället :)

Postat av: badbomben
Publicerad 2010-04-16 19:30:36

Söta öde och levande svedaträ vad fint!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-04-16 21:10:51

Lacket är fint, men inte så speciellt, men flaskan är söt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-16 22:19:34

Kajalen! Jag älskar det!



Pamsan! Ja, lila är ju ofta rätt lika. Ska bli spännande att se Gasoline!



Emma! Nu förvånar du mig!



Anonym! Tycker jag med!



Sanna! Ja!!



Ika! Precis! Så är det bara. Kan man så köper man!



Kerstin! Visst är det!



Fru Choklad! Ja, flaskan är söt men galet opraktiskt!



Badis! Japp! Exakt så!



Ninni! Jaså? Du och Emma dissa mitt fina lila. :D




Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela