Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Adorée Dill Pickle

Publicerad 2009-11-11 07:07:53 i Naglar i grönt,


Silvergrönt metalliclack från Adorée är detta som jag visar nu. Det är som alla metalliclack jag provat väldigt täckande och snabbtorkande men också känsligt för penseldragsmärken och ojämnheter i ytan. Fären är verkligen attraktiv, tycker jag. Mer silver än grön, matt men ändå ljusreflekterande, som borstat stål. Det här lacket är alldeles förtjusande!

Kommentarer

Postat av: Cilla
Publicerad 2009-11-11 09:37:26

hehe men va svårt det var att göra på sg själv, går betydligt lättare att göra på andra =)

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-11-11 18:46:52

ser läckert ut på dig:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-11-11 19:48:45

Vet inte om jag är så förtjust i färgen, men jag tycker att dina bilder var himla coola, lite annorlunda vinklar liksom:)

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2009-11-11 20:38:27

Men oh så läckert. Kul med metallic silver som drar åt grönt. Jag gillar färgen. :)

Postat av: Josephine- Makeuponista
Publicerad 2009-11-11 21:20:03

Sv Emma P: Haha, sorry, men visst är kiten underbara? ;D

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-11-12 08:59:00

Gillar metalicfinishen men färgen skulle se hemsk ut på mina tassar.

Postat av: Tina
Publicerad 2009-11-12 09:48:27

så bra så snyggt=) jag har hittat hem=)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-11-13 09:02:32

Sanna! Det är läckert!



Emma! Jag gillar också bilderna! Och färgen, så klart.



Fru Choklad! visst är det läckert!



Sminkjante! Ja, du är ju en varm flicka. Men på mig är den fin!



Tina! Kul att du gillar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela