Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Rimmel Camouflage

Publicerad 2009-05-20 12:25:17 i Emmas NOTD i blått och grönt,

Jag har inte gjort en NOTD sen februari. Det är ju skandal! Får verkligen ta och skärpa mig. Inte för att ni lider brist på nagellack här i och för sig, men en NOTD eller två i månaden borde jag i alla fall klämma in.


Här ser ni Rimmel Play Fast i färgen Camouflage. Söta Sanna lyckades fixa ett helt gäng såna här lack, bland annat till mig. Ja Sminkan har så klart redan visat det för er, men jag vill visa det ändå, för det är så himla vackert! Jag hade det här lacket jättelång tid innan jag testade det, gud vet varför. När jag väl kom mig för att bära det så var det dock kärlek direkt! Camouflage är lätt att applicera, täcker väl med två lager, och har dessutom en alldeles eminent pensel. Lägg dessutom till att färgen är ett av de allra vackraste gröna jag har sett, och lyckan är fullkomlig. Det enda molnet på himlen är att jag hann ta bort det innan Nailmail hann anlända, annars hade ni även fått se Camouflage med ett lager Nfu Oh 56, ni vet de gröna flakesen, ovanpå. Hade om möjligt kunnat bli ännu vackrare, men bara kanske, för den här färgen är redan fulländad i mina ögon. Det kanske till och med är lika fint som San Fransisco. Eller nej förresten, lika fin som SF är det inte, men rasande vackert, det är det allt.

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2009-05-20 14:38:50

Ursnygg grön, den hade säkert blivit hur cool som helst med ett nfu ovanpå!!

Postat av: Fia
Publicerad 2009-05-20 15:20:40

Men love love love!

Varför ska det vara så svårt att få tag i såna här godbitar?

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-05-20 16:40:30

Fantastisk grön! Otroligt hur du lyckades få en så bra närbild!

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-05-20 17:29:09

Iiih, visst är det snyggt!

Jag gillar Camou bättre än SF:P

Postat av: kerstin
Publicerad 2009-05-20 18:10:41

Superfint! Liknar Sinfoul Colors San Fransisco.

Postat av: Lackoholic
Publicerad 2009-05-20 19:15:29

Åh så snyggt! Älskar den gröna nyansen... Det ska bli så spännande att se om det verkligen blir en grön i OPI's nya höstkollektion! =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-20 19:59:27

Marina: Ja visst är det! Och ja, det tror jag med... Ska testa vid ngt annat tillfälle.



Fia: Yes, det här lacket är supervackert! Finns på ebay för en rätt liten peng såg jag, så spana där om du är intresserad...



Alexlyndra: Ja, den är underbar! Haha, ingen närbild alls, beskärde bilden i picasa...



Sanna: Ja, det är vrålsnyggt! Tusen tack för att du skaffade det, är så glad för det här. Och hmm, måste nog använda San Fransisco snart igen, som jämförelse, för nu blev jag osäker:)



Kerstin: De är nog lite lika, men San Francisco är mörkare än det här lacket. Skulle behöva göra en verklig jämförelse för jag blev lite osäker. Detta täcker bättre än San Fransisco dock, det vet jag med säkerhet.



Lackoholic: Jag med:) Håller helt med dig, är mkt nyfiken på om den innehåller ett grönt. OPI har ju gjort Rainforest, så vi vet ju att de kan, det sitter långt inne bara.

Postat av: Marie
Publicerad 2009-05-21 00:00:15

Skandal, men en fantastiskt fin comeback!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-21 10:49:22

Marie: Haha, tack så mkt:)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-05-21 11:33:17

Jag håller med Sanna och tycker detta är snyggare än SF. Det är så jädra snyggt. Tackar Sanna ännu en gång:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-21 13:09:27

Galet fint på dig! Tyckte det var ljusare när jag hade det. Hm, måste vara ljuset...

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-21 14:33:15

Sminkjante: Det är vansinnigt snyggt! Vet faktsikt inte vilket som är snyggast, svårt...



Sminkan: Ja jag vet, men jag tyckte faktiskt att det var så här mörkt på, mörkare än vad jag trodde att det skull vara. Har inte kvar det nu, men tror faktiskt att bilderna visar ganska bra hur det såg ut.

Postat av: kerstin
Publicerad 2009-05-22 22:03:55

Det där med täckning är ju inte så dumt... Jag borde nog spana in detta när jag får chansen!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-22 23:54:01

Kerstin: ja gör så! det var faktsikt ett riktigt bra lack på alla sätt och vis, rekommenderas! Och på ebay är det rätt billigt också.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela