Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Naughtycal Navy

Publicerad 2009-05-29 19:24:44 i Naglar i blått,


Marinblått krämlack, mums, tänkte jag och beställde NN. Men nej, det är ju ett svart lack med blå dagrar. Suck... Varför ska det vara så mörkt? Jag tror jag ska franka det med en skvätt Dating a oyal eller något, så jag får det lite mer blåtonat.

Två lager krävdes för att få färgen jämn. Den är blank nog att klara sig utan överlack, som här. Dessvärre är den alltså för mörk för min smak.

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-05-29 19:36:50

Tråkigt när lacken inte lever upp till namnet och de inte är som man tänkt sig. Jag tycker det finns alltför många mörka lack som nästan är svarta.

Postat av: Marina
Publicerad 2009-05-29 19:48:32

Åhh jag har också det där lacket, blev också besviken, trodde det skulle vara mörkblått men det blev ju nästan svart, och det var ju inte det man tänkt sig riktigt. Så jag har bara använt det en gång.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-29 21:50:26

Alltså det är ju vackert, men jag håller med dig, det är för mörkt... Hatar när man måste tala om för folk vad man har för färg på naglarna, det ska synas... Btw, jag har shivon på naglarna nu, ska försöka fota det imorgon så att du får se det på.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-30 09:09:40

Sminkjante! Ja, visst är det...



Marina! Ja, samma här.



Emma! Ja, vad kul! Ser fram emot det!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-05-30 12:33:53

Det är så typiskt när man beställer något och har en klar bild över hur det ser ut, sen blir det något helt annat. Synd!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela