Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird - nu även i Sminkans ägo!

Publicerad 2009-05-27 16:52:18 i Swatchbibliotek övrigt,


Underbaraste MakeUpmyLack-Sanna har ju startat en egen ögonskuggetillverkning, under namnet Brite Bird, som ni säkert vet allihop. Jag var lite långsam med att köpa hennes trio, så jag har fått vänta på att den kom i lager igen, men det var nog tur det för nu fick jag ju läckra Chromed in Between också! En ny ögonskugga som Sanna släppt precis i dagarna. Det finns ytterligare en ögonskuggeduo, men den har jag inte skaffat mig än. Den är dock lockande den med...

Så här läckra är färgerna i trion. Ska bli spännande att testa! Vilken härlig sak att hitta i brevlådan en sådan skitdag som denna. Kändes som solen kom fram mellan molnen!
Dessutom var alltså den läckra, metalliska Chromed in Between med, och den ser ut så här:

Kan knappt bärga mig att testa! Färgerna ser fantastiska ut!

Swatchade på handen känns de krämiga och verkar härligt pigmenterade. Här ser ni en bild med dem snabbswatchade på min hand. Inget under dem, utan de är applicerade direkt på huden.

Kommentarer

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-05-27 16:58:30

Nej men, jag fick också min trio idag! Fantastiskt fina skuggor!

Postat av: Makeuponista
Publicerad 2009-05-27 17:20:02

Vilket pigment i dom, ser underbara ut :)

Postat av: Mayaline
Publicerad 2009-05-27 18:16:07

Sanfiedore är riktigt härlig! Funderar på de andra skuggorna med. Hoppas du visar upp sminkningar med dom här nu, är nyfiken på hur du använder nyanserna.

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-05-27 18:35:57

Åh hjälp! Nu blir jag pirrigt nervös!:P

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-27 19:31:45

Alex! Jag såg det! :D



Makeuponista! Ja, de är enastående bra!



Mayaline! Ja, de är ljuvliga! Och ja, nu finns första försöket!



Sanna! Inte då! De är ju fantastiska!

Postat av: Ika
Publicerad 2009-05-27 20:22:13

Väntar ivrigt på att få hem mina Brite Bird skuggor, har beställt efter just de här samma :) De ser bara för underbara ut tycker jag!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-27 20:28:38

De ser kanon ut helt klart! När jag blir en lite rikare flicka ska jag med handla brite bird...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-27 21:42:58

Ika! Du kommer älska dem!



Emma! Ja, det ska du!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela