Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jämförelse mellan Revvvolution och My Private Jet

Publicerad 2009-03-07 17:42:57 i Nagellack - jämförelser,


Color Clubs svarta holografiska lack på tre naglar, OPI My Private Jet (den grå versionen) på en nagel. Ser ni vilken?
Japp, ringfingret, alltså andra från höger räknat.
Skillnaden är mycket liten. Den mest dramatiska är nog att MPJ kräver tre lager medan Revvolution klarar sig med ett...

Sen har ju jag två versioner av MPJ, en mer brun med större holografiska kvaliteter också. Den har jag på tummen hät:

Ovanstående bilder är tagna i dagsljus. Men hur blir det i lampljus då?

Ja, OPI's båda lack har en aningens brunton, den ena mer än den andra, men Revvvolution är grått. Ingen jätteskillnad. Skulle jag bara få välja på det grå MPJ eller Revvolution tog jag Revvvolution då den är mer täckande.

Kommentarer

Postat av: Marie
Publicerad 2009-03-07 20:17:40

Yay, mitt vann iaf mot MPJ! :)

(Borde kanske se till att gå till uthämtningsstället när de har öppet nästa gång, så jag kan testa själv...)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-07 22:31:08

Revvvvolution lätt! Dels för att det andra ser brunt ut, men även för att det ser mer holo ut än MPJ... Sen är dte ju ett klart plus att det täcker så bra!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-08 10:11:18

Marie! Ja, det gjorde det! :D



Emma! Du och brunt... :D JAg gillar den mest bruna av MPJ:arna för den har mest holo av alla dessa, men svart holo... ja, då blir det Revvolution.

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-03-08 16:47:40

Jag skulle också välja revvvolution faktiskt, just för att OPIs lack är mer brunt, sen är väl revvvoltion lite billigare också? ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-08 19:36:12

Alex! Jo, hälften så dyrt... :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-08 20:00:21

Äh, det är bara bruna lack... Eller ja, bruna kläder med då. Men bruna skuggor är fint. Jag ska köpa brown smoke i fullstorlek faktsikt...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela