Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

CC Coastal Cream

Publicerad 2009-03-31 21:25:04 i Naglar i vitt, nude, beige,

Mer ur arkivet! Ha en skön kväll nu!

Coastal Cream är mitt nya favoritlack i ljusaste äggskal med rosa ton. Jag fattar inte hur OPI kunde misslyckas med Peace Baby när Color Club lyckas med den här. Color Club som kostar en fjärdedel av OPI och dessutom inte är hälften så haussat. Men jag säger en sak, CC är vära att testas!


På bilderna ser ni två lager lack. Det är lättmålat, blir lite strimmigt första lagret men jämnar ut sig i anda. Färgen blir opak på två lager lack och färgen är inte helt osmickrande! Det är en ganska stark anstrykning av rosa.

Det är faktiskt ett riktigt bra, ljust lack. Jag tänkte ha det som bas för galna konadstämplinga, vi får se, och dessutom under lack som jag vill lägga på en ljus bas. Men det funkade ensamt också! Coastal Cream är verkligen ett superlack fö den som vill ha rosatonat beigevitt!

Kommentarer

Postat av: Amanda
Publicerad 2009-03-31 22:09:14

den färgen tyckte jag om. :)

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-03-31 22:33:02

Ett påskmotiv vore fint att få se på dessa lackade naglar.Ja,det var du som nämnde äggskal.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-31 22:34:33

Color Club är ju skitbra! Eller ja, jag har bara after hours, men det är asbra:) Känns som om OPI lever lite på hypen dessvärre. Visst en del kollektioner är underbara, men sen kommer de med en sån kollektion som South Beach och man undrar bara varför?!

Postat av: Tanten
Publicerad 2009-03-31 22:34:52

Anonym är Tanten som för andra gången ikväll tappar namnet,grrr.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-01 09:40:25

Amanda! Ja, den är fin!



Tanten! Haha, ja, om jag orkar så kanske. Men jag är itne så påskpysslig...



Emma! Ja, Color Club äger!

Postat av: Laila
Publicerad 2009-04-01 14:36:04

HEj,



Jättesnyggt lack..hur hittar men det eller var beställerman det?



Ha en fortsatt bra dag!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-01 14:40:42

Riktigt fint var det alltså. Jag kan verkligen hålla med om att det är lite konstigt att OPI misslyckades, när dem nu har ett lack för dyrare pengar.

Postat av: SIgrun
Publicerad 2009-04-02 08:35:48

Snyggt på dig, hemskt på mig. Det är det där lilla lilla rosa som inte funkar mot min hudton :(



Laila, om du vill byta till dig detta så är jag SigrunSoley på MakeUpAlley.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela