Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Aquolina Duschgel Cola

Publicerad 2009-03-05 21:12:24 i Hud och hand,


När man häller ut ett par droppar av den här på duschsvampen så känns det som att öppna en påse med Haribous Cola-nappar! Exakt samma doft! Jag älskar doften, om än inte godiset. Doften är alltså inte söt utan absolut precis på kornet som cola-napparna. Det är så exakt att jag nästan kan känna smaken i munnen. Lite Igloo-glass över den också, om ni minns den. Min favoritglass... Mmmmm! den här luktar lite som Igloo smakar.

Det här är en dryg duschgel som löddrar massor och känns uppfriskande och fräsch att använda. Jag har den som morgondusch och den är härligt uppiggande! Man känner sig otroligt ren med den. Som att huden blir uppstramad och sinnet med. En av mina favoriter som jag köper gång på gång!

En liten droppe räcker långt. Den är alltså dryg som sjutton. Jag som vill vara inlöddrad som en hel tvålopera trivs utmärkt med den. Den ger verkligen valuta för pengarna. Många av mina duschkrämer tar slut efter några användningar eftersom det går åt så mycket när jag är i farten. Den här är dock riktigt långlivad.

Kommentarer

Postat av: SantaCarolina
Publicerad 2009-03-05 21:14:38

Vad härlig! Den här har jag totalt missat. Igloo är min favvo-glass med. Finns den fortfarande?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-05 21:19:16

Santa C! Igloo...Mums! Vet inte, men den borde finnas tycker man. Den var ju hur god som helst.

Postat av: creme-idiot
Publicerad 2009-03-06 00:27:11

Instämmer helt med <igloo. Måste berätta ngt helt annat: Fik ett mail om att jag vunnit en tävling (som jag glömt bort totalt). Så idg kom två nagellack med posten, nämligen Blue Sparrow och Up all night. De är underbara!!! Speciellt sparven. Jag är helt förälskad. Hur har jag missat denna när jag läser din blogg dagligen...?!! Helt ofattbart, men tydligen meningen, det blev ju alldeles gratis på det här viset!! Längtar så tills imorgon då jag ska lacka om. Nu ska jag dock gå och sova, så att jag inte blir "up all night". Haha, vitsigt, eller hur...? Godnatt och sov gott, lilla sminkelina!

Postat av: badis
Publicerad 2009-03-06 06:36:29

Åh vad jag vill ha! Tack för tipset, den här måste jag bara ha!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-06 07:28:14

C-I! Kul med vinsten. Up All Night är en av mina blå favoriter!



Badis! Ja, skaffa bums! :D

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-03-06 08:24:56

Doften låter underbar. Jag blev genast sugen på lite cola-doft.

Postat av: ingegerd
Publicerad 2009-03-06 15:57:14

låter ju hur underbart som helst!!Det blir lite roligare att ducsha då!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-06 16:25:25

sminkjante! Doften är härlig!!



ingegerd! Ja, den gör morgonrutinen till något väldigt njutbart!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-06 22:43:19

Jag funderar faktsikt på att köpa Aquolinas duschkräm med grapefrukt... Det är ju en stor flaska och jag gillar grapefrukt! Behöver en efter grape-fiaskot med H&M-gelen...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-07 10:26:03

Emma! Ja, prova! Och recensera gärna! Även H&M-fiaskot! ;D

Postat av: michelle
Publicerad 2010-07-04 20:17:56

ojojoj, den skulle jag vilja ha :o finns det kvar tror du ?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela