Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Viva la Diva i ljusgrått

Publicerad 2009-06-10 09:08:06 i Naglar i svart, grått, silver,

Jag är på bättringsvägen så snart kanske det blir något nytt inlägg här, vem vet, Fortfarande snorig och hostig dock. Tur att arkivet finns! Här är det naglar från september förra året. Ett vackert lack, så det är på tiden det får komma fram och visa upp sig.

September 2008
En Recyclekopia fån Viva la Diva. En ganska ljus grå.

Visst är det toklikt ChG Recycle!

Ganska fint men lite... grått. Dock en kallare nyans än just Recycle, sådet klär mig mycket bättre. Det räcker med ett lager av lacket så det är väldigt lätthanterligt.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-06-10 10:39:09

fint!

Jag frankade mitt recycle, krämgatstensgrått blev nog aldrig riktigt min grej

Postat av: Makeuponista
Publicerad 2009-06-10 11:22:50

Jag gillar mitt också :)

Postat av: Fia
Publicerad 2009-06-10 11:31:47

Vad snyggt!

Har du nåt överlack på det?

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-10 12:52:12

Skönt att du börjar känna dig bättre! Ja här var det ett sånt där grått lack jag velat fram och tillbaka med att köpa. Jag vet aldrig vad jag vill! Det är ju rätt häftigt med grått på naglarna, men jag vet inte hur mycket jag skulle tycka om det på mina egna. Man kan ju i och för sig alltid testa. Detta hamnar nog i min samling om ett tag. :P

Postat av: Marina
Publicerad 2009-06-10 22:41:19

Den där har jag också, fick den för 17 kr inkl. frakt på tradera... Har inte provat den ännu dock, men nu blev jag lite sugen. Den är läcker tycker jag!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela