Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Las Vegas

Publicerad 2009-06-12 22:26:39 i Naglar i grönt,

Och en gammal goding som också gömt sig i arkivet... Okej, inget nytt, men vad sjutton... Den förtjänar lite uppmärksamhet!

NYX Las Vegas har jag en flaska av sedan tidigare men den flaskan är nästan slut. Alltså passade jag på att skaffa fram en till! När jag beställde från Cherry Culture passade jag på att lägga en flaska i varukorgen.


Här ser ni två lager NYX Las Vegas ovanpå ett lager Rimmel Camoflage. Las Vegas är nämligen en väldigt skir färg. Det är dock en underbar färg med mängder av turkosblå microglitter. En mörkgrön bas med lite blåton. Den kalla tonen förstärks av gliitret i det. Jag älskar det!

I dagsljus som på bilderna syns knappt det turkosa skimret men i elektriskt ljus så sprakar det om det!

Se bara! Visst är det fint! Vore det inte så skirt kunde det ge ChG Emerald Sparkle en riktig match. Den är grymt snygg! Emerald Sparkle är mindre blå i tonen och betydligt mer täckande och med större glitter. Dessutom gröna glitter. Alltså är det klart värt att äga båda!

Njut av bildspammet! Visst är det fantastiskt vackert! NYX Las Vegas!

Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2009-06-12 22:30:39

Las Vegas är verkligen underbart! Smart att ha det ovanpå ett annat lite mer täckande lack, så ska jag göra nästa gång för att slippa applicera fyra lager...

Postat av: Fia
Publicerad 2009-06-12 22:39:54

Älskar det! Jag brukar ha gussied up green under mitt :D. Åh, jag vill så gärna ha Emerald sparkle. Har de den kvar på 8ty8? :)

Postat av: Emma
Publicerad 2009-06-13 08:22:00

Jag är inte så förtjust i gröna lack (vilket säkert beror på att jag aldrig har sett något riktigt snyggt). Den här däremot skulle jag kunna tänka mig, den var grymt läcker =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-13 09:07:54

Makeupoholic! Ja, det går ju snabbare om man kör lite layering. Och det är ju så fint skimmer i LV!



Fia! Ja, den kombinationen borde vara himla fin! Jag vet inte om de har kvar den. Kollar inga nagellackssidor just nu, förutom Overall Beauty då. Försöker hålla mig...



Emma! Åh, grönt som det finns så många vackra av! Min favoritfärg!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-13 12:45:58

Det är verkligen galet fint det här lacket. Jag älskar mörkgröna lack, oavsett om det är skimmer eller glitter. Fantastiska!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-13 16:02:01

Alex! Ja, eller kräm! Alla mörkgröna är underbara!

Postat av: marinamake
Publicerad 2009-06-14 17:39:54

Åh den är underbar, som alla mörkgröna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-14 19:39:15

Marina! Visst är det perfekt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela