Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nfu Oh 65

Publicerad 2009-06-19 14:01:48 i Naglar - holografiska lack,


På midsommar vill man ju vara extra fin, så jag valde ett superduper holografiskt lack som matchar sommarhimlen. Nfu Oh 65.

Senast jag provade Nfu Ohs holografiska lack var det väldigt svårlackat. Nu provade jag med en annan taktik. Ett flödigt lager. Det funkade. Det flöt ut bra, inga ränder eller vallar, och det torkade snabbt. Färgen är underbar och detta är ett lack som verkligen är så holo det går.

Även i skuggan har det en tydlig holografisk effekt. Jag tror detta kan var amin favorit bland mina hololack. Det är alla fall enastående vackert!

Äh, jag bestämde att jag klämmer in en bild till här. Inte på midsommarstången, för det har vi ingen, men på flaggan... Lite ska vi väl fira att det är midsommar!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-19 14:17:40

Okej, du har rätt, det är fantastiskt vackert! Men fortfarande dyrt och svårt att få tag på... Kan nog vara värt det dock. Jag har med holonaglar, det lila som du gillade... Det är vackert! Visar imorgon...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-19 14:19:12

Emma! Ser fram emot det! :D

Postat av: Therése
Publicerad 2009-06-19 15:35:17

har ni soool?!?! Vilket fusk isf :D Här står regnet som spön ner i backen. Jättekuuuul... Hoppas du får en bra dag iallafall!

Postat av: stephy
Publicerad 2009-06-19 15:37:29

wow verkligen super fint! och jag som inte är så bra på att måla naglarna gillade verkligen detta!

Postat av: Fröken Frodig
Publicerad 2009-06-19 17:22:41

ÅÅÅH! Vilket lack! Habegär!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-20 11:11:42

Therese! Tack! Jo, det blev bra.



Stephy! Det här är kalasvackert!!



fröken F! JA, det är enastående vackert!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-20 18:57:03

Fantastiskt! Riktigt ljusblått med holoeffekt, galet vackert!

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-06-21 14:51:14

Jag har bara ett och det var inte lätt att lacka med. Men jag misstänker att som sagt att man måste ha en speciell teknink

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-21 20:35:57

Alex! Ja, det är himla fint!



C-N! Ja, det var stor skillnad på detta och det beiga. Men om det beror på kvalitet eller teknik vet jag ju inte.

Postat av: Karin
Publicerad 2009-06-24 00:24:25

Ok, så lacka med ett första flödigt alltså... Supersnyggt är det iaf, tror det var 65 jag har testat av de jag har också.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela