Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Magic Lash Safari

Publicerad 2009-06-14 14:28:45 i Eotd neutralt och klassiskt, Sminkans EotD,


Nytt försök med Magic Lash, och det gick bättre nu i alla fall. Eller hur? Lite klumpigt blev det, men jäkla fin effekt!

Grunden är Sinful Colors bronsfärgade stiftskugga Gladiator. Sen lade jag en benvit, matt ögonskugga från Tigi från frans till bryn. Därefter Safari i globlinjen, en mörkt kakigrön skugga från Paula Dorf. Den är även nedanför ögat i fransrötterna. Svart eyeliner längs övre fransraden. Sen mascara och Magic Lash. Brynen formades lite 50-tals aktigt. Sen var jag klar.

Kommentarer

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2009-06-14 15:22:15

Tjohej! Vilka fransar! Nu frestas du igen!

Postat av: Rouaa
Publicerad 2009-06-14 18:15:04

ja jäklar! Du hade rätt! Grym effekt! Undra hur det hade sett ut på mig? :p

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-14 19:34:06

Adrasteiah! Ja, fransarna blir magnifika!



Rouaa! Visst! Och på dig, ja... risken är att du skulle se ut som om du hade en solskärm över ögonen...

Postat av: marybeth
Publicerad 2009-06-14 20:07:25

Oj, jag trodde faktiskt att det var lösfrallor först innan jag läste.



Verkar vara en skoj produkt! Kanske jag kan våga mig på att testa eftersom dina ögon verkar tolerera den, annars är jag lite rädd för att få in såna här produkter i ögonen.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-14 21:36:59

Marybeth! Ja, jag har jättekänsliga ögon för att få in smulor och skräp, så jag var ite ängslig först. Men slår man av borsten och är försiktig så går det bra. Det smälter i kontakt med den blöta mascaran så det är inget ludd sen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela