Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L'Oreal Supernova

Publicerad 2009-06-03 19:44:22 i Naglar i lila,


L'oreals gamla lack med nummer 411, Supernova, är dessvärre inte längre tillgänglig på den svenska marknaden.
Det är ett mörklila lack med ganska stora, silverfärgade glitterkorn som blir rosa om det kommer lack ovanpå dem.

Ett lager räcker men här är det två. Jag hade bara ett lager första dagen, men hållbarheten är inte super på denna supernova. Den chippar lätt i kanterna. Det torkar fort och det är vackert, så jag klagar inte. Kostade bara 4-5 kronor på ebay, men sen tillkommer ju frakt så klart. Ändå så värt det! Visst är det fint!

Kommentarer

Postat av: Linda H - En make up artist
Publicerad 2009-06-03 20:16:20

Men gud! så jäkla synd att den inte finns längre då! Då hade jag lagt vantarna på den med en gång!

Postat av: Purity
Publicerad 2009-06-03 20:37:13

Åh så supertjusigt! Synd att det satt så dåligt...



Har förresten försökt kommentera på dina tidigare inlägg idag, men det funkade inte =( Gick inte att komma in på kommentarssidan.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-03 21:04:26

Linda H! Ja, det finns ju på ebay!



Purity! Jag vet, hela blogg.se verkar ha något emot mig... ;D Hoppas det funkar nu.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-03 21:54:40

Fint lack, det gjorde jag bra:D

Postat av: marinamake
Publicerad 2009-06-03 22:24:57

Superfint! Alltid svag för lila... tråkigt om det är lite dåligt, men ibland får man ju liksom stå ut ;-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-04 06:59:44

Emma! Ja, det gjorde du!



Marina! Ja, man får bita ihop och ha lite chip på nageltipparna...

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-04 16:09:24

Oj oj oj.. Wow! Jag letar överallt efter nagellack som ser ut som en stjärnhimmel men tusan att dem alltid är slut, eller inte längre tillverkas, limited osv.

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-06-04 16:26:24

ja, verkligen fint!

Postat av: kerstin
Publicerad 2009-06-04 19:58:47

Väldigt fint! Stjärnhimmel stämmer verkligen!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-05 10:02:20

Alex! Den finns kankse kvar på ebay där Emma hittade den åt mig.



Sanna! Tack!



Kerstn! Ja, men i lila då... :D

Postat av: Marie
Publicerad 2009-06-10 14:17:05

Jag tror jag minns det från när det fanns i butik, eller fabricerar jag nu?



Jättefint i vilket fall!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela