Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture Psycho for your Love

Publicerad 2009-06-24 13:39:36 i Naglar i lila,


Här är ett av alla mina BB Couturelack som ju är min senaste vurm. Lila dessutom, vilket merparten av dem verkar vara, alltså i min samling. Undrar varför... Lila och gröna...

Det ni ser på bilderna är två lager Psycho for your Love, lila med skimmer i rosa och blått, och ett lager Poshé överlack. Det här lacket ser otroligt transparent ut till att börja med men två lager räcker faktiskt, förvånande nog.
Lättlackat och bra. Kanske en lite tråkig färg? Det känns ju som att man sett det förut, om vi säger så. Men, saknas ett lila lack med diskret skimmer i din samling så kan nog detta fylla det hålet. Ni hittar BB Coutures lack på Overall Beauty, en webshop med makalös kundservice och dessutom väldigt bra fraktkostnader. Rekomenderas av mig!
En bild tagen i skugga ska ni få också, här kommer den:

Kommentarer

Postat av: Suss
Publicerad 2009-06-24 13:55:27

vilken underbar färg!

Postat av: Johanna
Publicerad 2009-06-24 14:11:49

Riktigt vacker färg tycker jag! :3

Postat av: SaintBella
Publicerad 2009-06-24 15:48:45

Du har alltid så fina bilder! Även om lacken ser lite tråkiga ut så läser jag alltid vidare och tittar på bilderna :)

Postat av: SaintBella
Publicerad 2009-06-24 15:49:35

Nu menade jag såklart inte att du alltid har tråkiga lack på dig. Men OM :P

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-24 18:00:53

Hjälp vad fint! och hjälp vilket underbart namn! Namnet är bäst, jag vill ha det för namnet!!!

Postat av: marinamake
Publicerad 2009-06-24 20:47:48

Kanske inte den mest ovanliga lila, men snygg ändå! Just nu är mina naglar så trasiga att det blir inget lack på läääänge! Skulle behöva en mirakelkur!

Postat av: parfymdåren
Publicerad 2009-06-24 21:34:49

Hej! Det är jag som är Creme-idiots dotter, om du minns? Jag har en ny blogg, om du vill får du gärna titta in till mig. Har inte gjort så många inlägg ännu, men det kommer.

Fint nagellack, f-resten!

Postat av: sminkan
Publicerad 2009-06-24 22:18:45

Suss! Tycker jag med.



Johanna! Håller med!



Saint Bella! Tack! Jag gillar också blombilderna.



Emma! Haha! Du får det!



Marina! Snyggt är det ju i och för sig...



Parfymdåren! Kul med en ny blogg!

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-06-25 08:59:25

Lila funkar alltid:)

Vackra blommor igen dessutom:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2009-06-25 09:42:23

Sanna! Lila är fint, absolut! Blommorna blev bra till, tycker jag med!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-25 10:23:26

Isf lovar jag att jag ska ge det ett bra hem:d


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela