Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture Opposites Attracts

Publicerad 2009-06-17 17:39:32 i Naglar i svart, grått, silver,


Ett ljusgrått lack med glitter i, hur snyggt låter inte det? Dessvärre är det ett lack som inte riktgit lever upp till mina förväntningar. Jag såg en grå Sea of Cortez framför mig, men det påminner mer om China Glaze Recycle.

Det är dock supertäckande. Det räcker med ett enda lager. Det torkar fort. Det är en fin nyans av grått. Men, glittret kommer inte fram. Tyvärr. Det är åtskilliga nyanser mörkare på fingernaglarna än i flaskan också, något som jag tycker är lite trist. Det hade varit ännu finare om det varit några nyanser ljusare.
Jag tog en bild under lampan i köket också, för att se om jag kunde få fram glittret, men nej. Det gick inte.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-17 21:40:08

Jag var helt övertygad om att du sa att du hade rosa naglar... Blev mycket förvånad när jag såg detta alltså, men det är såklart fint för det, bara inte riktigt vad jag förväntade mig. Påminner helt klart om Recycle, som jag tycker är ett mkt vackert lack...

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-06-18 09:46:32

Det var kanonfint i flaskan.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-18 13:39:59

Emma! Jag ligger efter med bildpubliceringen... :D



Sminkjante! JA, finare i flaskan än på nageln.

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-06-18 19:53:04

Nje jag gillade det tyvärr inte, men jag gillade inte heller Recycle, men jag tror att det hade varit ganska snyggt om glittret hade synts

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-18 22:29:40

C-N! Jag blev också besviken...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela