Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Divine

Publicerad 2009-07-04 22:06:00 i Läppar,


Ett aningens kallare rött med rosaton, lite bärigt men ändå rött, om ni förstår hur jag menar. Det här är en riktigt härlig färg! Mjukt på läpparna och med samma underbara doft av vanilj som alla Milanistiften verkar dela.
Det är ett trevligt stift med en ganska lagom röd ton. Funkar till neutralare ögon likväl som till dramatiska sotningar, liksom. Mycket trevligt! Dessutom är stiftet inte uttorkande. Hållbarheten är okej, men ingen fullpoängare. Jag gillar det här stiftet och tycker det var värt 25 kronor på Kicki.be's nätshop. :D

Och några klickisar får ni, så ni riktigt kan njuta av färgen på den här skönheten...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-07-05 23:26:19

Vacker färg, härligt bärig, helt klart.

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-07-06 10:40:09

du har ju målat utanför underläppen !? inte fint -.-

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-07-06 10:40:39

AHAHAHAH! vilken miss ! du har kommenterat dig sjääälv !!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-07-07 13:48:08

Emma! Jag gillar den absolut!



Anonym! Ja, kanske det, men jag brukar måla så och jag gillar det. Sen är det väl färgen och inte min teknik som är viktig?

Den andra delen av din kommentar är enkel att besvara. Det är EMMA som kommenterar inlägget här ovan, inte jag, men vi är två om att ha bloggen. Två personer - en bloggadress alltså. Fattar du?

Postat av: Lina
Publicerad 2009-07-09 12:32:32

Vilken läcker blogg!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela