Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Delicious

Publicerad 2009-07-11 22:10:43 i Läppar,


Mjukt, lent, vädoftande... Milanis läppstift har blivit mina favoriter. Färg efter färg införskaffas och de blir dessutom använda hela, hela tiden. Det är perfekta läppstift för mig. Otroligt mjuka och oljiga i konsistensen, inget uttorkande alls, som läppbalsam bara. Och lagom glans också.

Håller oväntat länge. Smetar av sig på kaffekoppen 10 timmar efter appliceringen. Men smyger av läppen på ett diskret sätt. Vad mer kan man begära av ett läppstift? Det jag säger här gäller alla mina Milanistift i den här serien av stift. Om ni hittar dem, slå till! Det är perfekt för torra läppar för det är så mjukt och lent, dessutom är det praktiskt då det som sagt smälter av på ett snyggt sätt utan att lämna kanter eller torra flagor av färg.

Delicious är en saftig rosa med lyster. Perfekt på mig! En pigg och glad rosa som är både söt och lite sexig på samma gång. Läpparna ser fylliga och fina ut med den här färgen och den mjuka konsistensen på stiftet ger den där lenheten som skriker "kyss mig". Jag älskar Delicious! Dessutom doftar det gott och smakar gott!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-07-11 22:15:29

ett mycket vackert stift, låter dessutom mycket bra, förstår att du gillar dina milani...

Postat av: FRÖKEN ERIKSSON
Publicerad 2009-07-11 23:57:49

Mycket fint !

Postat av: Karusell
Publicerad 2009-07-12 00:12:47

Har inte lärt mig det där med att använda läppstift än men dina LotD:s gör mig alltid sugen på att försöka. :)

Postat av: Aila
Publicerad 2009-07-12 11:25:47

Låter som en dröm med Milanis läppstift! Var skaffar man de? eBay?

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-07-12 13:55:20

riktigt snyggt

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-07-12 14:03:49

Emma! JA! Jag älskar dem!



Fröken Eriksson! Tack!



Karusell! Ja, läppstift är så fint!



Aila! Kicki.be har dem. De heter Milani Velvet lips eller något sådant. Billigt och bra!



Sanna! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela