Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors Opal Glitter

Publicerad 2009-01-20 08:11:29 i Naglar - glitter för layering,


Igår pratade jag med Rouaa som ville visa sina stjärnfallsnalar men hade problem med kameran. Jag orkade inte göra ett nagelinlägg just då jag heller, var trött och sur och snorig, men den som väntar på något gott... Här hade jag redan glittriga NYX Las Vegas på naglarna men beslöt gå hela vägen med tokglitternaglar. Ett lager Opal Glitter från Sinful Colors fick alltså toppa härligheten.

Ovanstående bilder tagna i dagsljus.
Ni ser att Opal Glitter är ett regnbågsfärgat glitter i transparent lack. Det är alltså ett lack man kan använda över andra lack om man vill för att ge dem en lite blingbling-touch. För det glittrar som sjutton om detta!
Tre bilder under elektriskt ljus får visa upp det i all dess glans.

Inte så illa, va? Riktigt festligt gnistrande som stjärnor eller fyrverkerier mot nyårsnattens svarta himmel. Eller kanske som ett stjärnfall? Lovely!

Kommentarer

Postat av: stephy
Publicerad 2009-01-20 08:58:44

men jag kan svara här på dina inlägg med då emma? :)

ja jag ska recensera dom åt dig, men har hört överallt att dom ska vara super!

ja den röda är siren, har kikat på den i evigheter så var tvungen att beställa :)

Postat av: Ika
Publicerad 2009-01-20 09:25:13

Jättefin kombo! Bling-bling + grönt är aldrig fel :)

Postat av: Johanna
Publicerad 2009-01-20 10:54:52

Inte så illa alls! Väldigt vackert!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-01-20 11:15:48

Jag får försöka variera mina kommentarer men tycker det blir likadant alltid. Jag älskar detta glitter och skimmer, så snyggt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2009-01-20 12:11:46

Hmmm, den här har jag missat från Sinful! Men jag gillar deras glitterlack för det mesta, för de glittrar och blingar verkligen mycket! Ibland kanske lite för mycket för min smak då jag ledsnar alldeles för snabbt... Men det här var snyggt!

Postat av: Caroline Elisabeth
Publicerad 2009-01-20 19:59:48

Såå vackert, passar väldigt bra på dina naglar :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-01-20 21:03:18

Ser fint ut! kanske kan vara ngt för oss som inte kan få tag på pure ice...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-01-21 05:56:49

Ika! Nej, visst inte!



Johanna! Tack!



Sminkjante! Äsch, så blir det ju. Och tack!



Chaosophia! Ja, man ledsnar på fem minuter. Men de minuterna är roliga!



Carolineelisabeth! Tack!



Emma! Nej, det skulle jag inte säga. Pure Ice har microfina glitterkorn. Helt annat. Men det här är också fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-01-21 17:53:19

Ja men jag får ju inte tag på pure ice:'( fast tror att Misa har några lack i liknande stil iofs...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela