Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Pink Rose Diamond

Publicerad 2009-02-01 20:19:51 i Naglar - holografiska lack,


Jag gillar Glamqueen! Denna generösa och fantastiska Pret-tyist delar gratis ut nagellack från Sally Hansen och till mig levererade hon dem till och med personligen! Jag fick tre stycken SH-lack, det här är ett av dem. Extrem tur hade jag som dessutom fick det sista av dessa holografiska dyrgripar, men det finns fortfarande kvar av de båda andra färgerna så är ni intresserade ska ni genast PM:a Glamqueen tycker jag. Allt man behöver göra är att skicka henne ett förfrankerat kuvert med sin adress så kommer lacket på posten sen. Fantastiskt va!

Jag hade som sagt extrem tur som fick lägga vantarna på den här lilla godbiten! En lilarosa holografisk blinblingbomb! Jag älskar den! Ser ni hur prismatisk den är! Enastående! Lättlackad, snabbtorkad oh täckande efter två lager dessutom! Helt fantastiskt!

Jag har ett annat av Sally Hansens Nail Prism-lack, Diamond i silvervitt, men den är inte i närheten av så holografisk som denna! Inte något av mina DS-lack från OPI heller. Det här är holo i kvadrat! Visst är den häftig!

Färgen är dessutom en attraktiv nyans av rosalila och ger tillräcklig kontrast mot min hudton för att se snygg ut. Faktum är att jag inte kan komma på en enda negativ sak med det här lacket.

Tack Glamqueen!

Kommentarer

Postat av: glamqueen
Publicerad 2009-02-01 20:32:40

det var så himla kul att äntligen få träffa dig! och jag blev väldigt glad åt de lacken som jag fick i gengäld! vi måste hitta på något kul till sportlovet, jag kommer att bli gräsänka då.

jag blev av med några lack när du postade mandarin garnet här på bloggen, men jag har fortfarande 8 st kvar.

discokulan klär dig ju alldeles utmärkt!visste väl att det var nåt för dig!<3

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-02-01 21:08:52

Åh, det är ju helt otroligt holografiskt detta lack! Alltid skönt med snabbtorkande och snabbtäckande lack.

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-02-01 21:48:35

Åh, vilken härlig färg på lacket!

Postat av: Suss
Publicerad 2009-02-01 22:57:36

meeh sånna vänner vill ja också ha! Tokigt snyggt nagellack, måste prova något halo lack jag med..

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-01 23:38:39

Otroligt läckert och himla rart av Glamqueen!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-02 06:02:31

GQ! Det var kul att träffa dig också! Men sportlovet är svårt. Jag ska elda i min vedspis och katterna ska få vara ute och leka lite då. På landet. :D



Alex! Det är helt enastående holografiskt!



Anonym! Ja, det är verkligen fint!



Suss! JA, det är värt att äga, utan tvekan! Så snyggt!



Emma! Visst är hon en pärla i guld!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-02-02 08:55:00

Läckert i kvadrat.

Postat av: Linda H - En make up artist
Publicerad 2009-02-02 11:02:51

Gud så snyggt =) hur är det egentligen med sally hansens lack? är de bra? eller överskattade? jag har hört så mycket..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-02 17:04:26

Sminkjante! Ja!



Linda! Jag gillar Sally Hansen! Har skaffat massa lack nu på sistone. De är bra och snygga och roliga!

Postat av: merlyn
Publicerad 2009-02-02 18:06:34

åh,det där var riktigt jäkla snygg lack! :D:D kram

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-02 18:51:15

Merlyn! Visst är den!

Postat av: Madde
Publicerad 2009-02-02 19:08:43

Shit, vilken cool färg! var finns det märket att köpa?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-02 20:07:27

Madde! Jag tror Ebay är bästa stället att leta.

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2009-02-04 13:13:15

GALET snyggt verkligen! Det är ju sådana här holografiska lack man vill ha, äkta blingbling :) Blir till att rota igenom ebay, SH verkar ha en hel del intressanta lack.

Postat av: inthemake
Publicerad 2009-02-06 08:27:38

gah...sååå snygg!!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela