Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Moonstone virvlar

Publicerad 2009-02-27 09:32:52 i NailArt,

Oj, ännu ett gammalt arkivinlägg, denna gången med nailart. Vi kickstartar denna fredag med fina virvlar. God morgon!

På en grund av Sally Hansens chrome-lack Royal Purple har jag här valt att stämpla ett virvlande mönster med ett annat av chrome-lacken, Moonstone, i  ljuslila. Snyggt va?
Det är superbra att stämpla med chrome-lacken. De är täckande, de torkar snabbt och de har vackra men harmoniska färger. Rekomenderas!

Kommentarer

Postat av: Fia
Publicerad 2009-02-27 10:51:58

Jag måste lära mig konad. Banne mig!

Vet du vad jag har suttit och tänkt på en massa? Dina nagellack som krackelerar, som du visade i höstas. Vet inte varför, men vissa saker fastnar ju mer än andra ;)

Postat av: Suss
Publicerad 2009-02-27 12:35:35

Ja ja förstår inte varför dom gjorde henne som hon är i filmen, det är ju ingenting liknande, en liten tönt tjej som bara grinar :P



Gud vad snygga naglar, har sett denna stämpel förut, är det konad? för jag hittar det inte bland deras stämplar :(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-27 13:30:12

Fia! Ja, det var länge sen jag använde dem! Ska jag absolut göra snart igen! Bra att du påminde mig!



Suss! Ja, det är Konad. Minns inte vilken platta dock. Den är in i alla fall! Köpt på Nagelshop.se.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-27 18:37:36

snyggt! Virvlarna är fina och baslacket med! det är detta som är så likt harmony va?

Postat av: Marie
Publicerad 2009-02-27 18:51:07

Hmm... Är inte denna från den lila dagen i blomveckan, eller bara extremt lik?

Anyways så är det helt oerhört snyggt, en riktig pangmanikyr. Älskar den metalliska känslan, stämpeln, val av färger ihop...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-27 22:19:04

Emma! Japp! Det är det!



Marie! Du är en uppmärksam läsare som borde få någon sorts pris! Låt mig tänka.... OPI DS Illuminate kanske. ;D

Nej, du slipper den. Men du har helt rätt, så klart. Du är uppmärksam och smart!

Postat av: Laila
Publicerad 2009-03-02 23:01:53

Finns på Välabodens naglar att köpa! Sök på det! Där har de massor av Konadsprodukter och de nya bildbrickorna är på väg in, jag har redan frågat. vet ej om det funkar att skriva deras adress som url


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela