Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sotad med Moa Im-pressed

Publicerad 2009-12-13 09:14:11 i , Eotd i svart,


Det är ju ingen hemlighet att jag gillar Brite Bird. Här är det vackra brunsvarta Moa Im-pressed jag använt för en helt vanlig, klassisk sotning. Den och Cream Cat som highlighter. Har ni inte Cream Cat så skaffa den! Det är nog den ultimata highlightern! Igår klickade jag faktiskt hem en till av den bara för att aldrig, aldrig behöva vara utan. ;D
En väldigt enkel och oraffinerad sotning har jag gjort här, men jag visar den ändå eftersom jag vill visa hur skuggan ser ut. Grunden är Dignity från Face, sen Moa Im-pressed på hela ögonlocket och upp på brynbenet. Lite Cream Cat under brynet. Svart kajal runt ögat och som inliner. En liten "nygnuggad" look.
Moa Im-pressed är verkligen lätt att få från intensiv till rökig och den är behaglig att jobba med.

Kommentarer

Postat av: Makeuponista
Publicerad 2009-12-13 09:47:25

Blir så imponerad av dina snygga sminkningar, och Moa Im-Pressed ser fantastisk ut! Trevlig lucia! =)

Postat av: Stephy
Publicerad 2009-12-13 15:04:32

Måste säga att detta var riktigt snyggt! och cream cat har jag men på dig ser man den mer än på mig! tokfint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-12-13 18:59:31

Riktigt fint Sminkisen! Sanna gör himla bra skuggor...

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-12-13 23:18:00

Åh så fint!

Puss på dej!

Postat av: kerstin
Publicerad 2009-12-14 09:49:00

Såå fint! Jag vill ha en egen Cream Cat =)

Postat av: Linda
Publicerad 2009-12-14 21:05:39

Jättefint,klassiskt vackert, Moa verkar va en sån där väldigt användbar skugga =) Likaså Cream Cat :P

Postat av: Kajsa Kavat
Publicerad 2009-12-15 16:33:43

Snygg sotning!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-12-15 22:22:42

Makeuponista! Tack! Och ja, Moa im-pressed är toppen!



Stephy! På mig är den den ultimata highlightern!



Emma! Japp, det gör hon!



Sanna! Puss tillbaka!



Kerstin! Ja! Skaffa genast!



Linda! Båda är väldigt smidiga och användbara!



Kajsa! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela