Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Drew

Publicerad 2009-08-26 17:48:15 i Naglar i rosa,


Zoya Drew är ett ljuvligt rosa lack med guldskimmer. Det är inte för varmt i tonen, trots guldet, utan balanserar rätt bra på gränsen mellan varm och kall. alla fall skär den sig inte mot min hud, vilket är trevligt.

Det är lättlackat och klarar sig bra med ett lager. Alla fall på mina ganska korta naglar. Penseln är, som alltid, perfekt.

Det här är ett utmärkt lack om än inte speciellt utstickande. det känns inte unikt på något sätt. Vackert, men kanske aningens tråkigt? Jag tyckte det passade min hudton bra men frågan är om jag kommer ihåg att jag har det nästa gång jag känner för rosa.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-27 08:53:21

Väldigt fint lack, otroligt vacker rosa... Tror att jag skulle gilla denna.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-08-27 09:11:14

Ah, det här gillar jag. Det kommer hem till mig med nästa nailmail:)

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2009-08-27 10:06:04

Sminkan, Sminkan, hur KUNDE du ge ifrån dig China Glazes Hot Lava Love? Jag har inte kunnat sluta stirra på mina naglar ända sedan jag målade på det, och det har fått vara kvar i hela tre(!) dagar! Skall måla om naglarna i kväll, och då med samma färg. :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela