Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Cover Girl Suede

Publicerad 2009-04-28 20:30:07 i Naglar i brunt,greige,beige,

En gammal swatch på ett lack jag inte längre äger. Det här gav jag till Glamqueen när hon hälsade på hos mig.

Cover Girl Nailslick 471, Suede. Mörkbrunt krämlack. Det kom till mig som del i ett byte med Jackie_Daniels på Pret-ty. Jag var ute efter Crackle-lacken och J_D bytte bort dem i par. Ett vanligt + ett crackle.

Det är ett tunt lack men inte rinnigt. Det kräver tre tunna lager för täckning men det känns helt okej då det är riktigt lättlackat. Inget dumt lack alls, faktiskt. Okej, jag har två mörkbruna krämlack som är ännu bättre, det har jag, men det här är inte alls dåligt. Att det inte är en vinnare i min bok beror mer på att båda Zoyas och Misas varianter är så extremt bra att man inte kan hitta bättre. Här ser ni lacket utan överlack.

Kommentarer

Postat av: glamqueen
Publicerad 2009-04-28 21:06:27

japp, den bor hemma hos mig och har det bra- står tillsammans med andra bruna lack och tjattrar hela dagarna. hälsar så mycket. i höst kommer den att tas fram igen, den matchar ändå halva min garderob!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-29 06:05:43

GQ! Ja, vad bra! Jag längtar till hösten för just bruna lack känns mer rätt då. Och brunt är fint!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-29 17:11:00

Vilken glans! Riktigt härligt lack. :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-04-29 21:10:12

Du och dina bruna:) Det här var dock fint för att vara brunt:) vacker glansig yta...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-30 05:56:03

Alex! Ja, Cover Girl har rätt bra lack!



Emma! Hahaha! Ja, jag har många snygga i brunt. Du kanske blir omvänd och känner suget?

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-03 15:50:50

Haha, ja det vore ju ngt... men nej, jag tror inte det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela