Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Siberian Nights

Publicerad 2008-09-27 22:01:15 i Naglar i lila,

Och lite mer ur arkivet...
image4918
OPI Siberian Night har varit med frut här på bloggen, men favoriter får komma i repris, eller hur!
Det är ett högpigmenterat mörklila krämlack, nästan svart. På bilderna är det ett lager lack, inget överlack. Ändå är glansen ofattbar och färgen ganska jämn och helt täckande!

Alla ni som gillar mörka, dramatiska lack med snabb applicering och lång hållbarhet bör kika på det här. Jag tycker det är ett riktigt trevligt lack.

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2008-09-27 22:31:17

Snyyygt! Det är ju lila och mörkt, hur perfekt kan det bli??

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-09-27 22:56:23

Åhh! så fint! jag vill ha!!! jag har tagit bilder på mitt lack idag. körde layering med depend 109. visserligen har du haft den innan, men då var dte ju på ett grönt lack. Är du intresserad av att ha en NOTD med det lacket ovanpå after hours?

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-09-27 22:57:48

härligt lack! perfekt såhär års.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-28 07:19:33

Marina! Så kan man ju se det. ;D



Emma! Ja!! Klart jag är! Låter som en läcker variant! Geeeee miiig! Geeeee miiiig! Usch, nu fick jag Little Shop of horrors vibbar... Jag skärper till mig nu. JA! JA TACK!



Sanna! Vsst är det fint! Men det är så många andra som lockar och drar nu...

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-09-28 08:04:49

Haha, du är rolig!:) Det är riktigt snyggt faktsikt! Jag fixar det senare... ska till stallet på arbetsdag på förmiddagen...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-28 09:09:08

Emma! Okej! Jag väntar med spänning!!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-09-28 13:36:51

Perfektion med andra ord :o)

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2008-09-28 13:54:41

Skadar aldrig att visa flera gånger, för den är ursnygg!!

Postat av: Maria
Publicerad 2008-09-29 09:36:22

Jättefint mörklila lack ju! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela