Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

After Hours med Konad

Publicerad 2008-09-28 08:01:19 i NailArt,


Color Club After Hours dekorerad med silver när och små pärlor som fångats i nätets maskor...

Det tråkiga är att inte ens nu, med naglarna nerklippta, så är helnagelsmönstren på Konads plattor tilrckligt långa för mina tumnaglar. Intressanta skarvningsförsök resulterar dessvärre i mindre eleganta mönsteråtergivningar. Det är inte kul. Annars försöker jag nog passa på nu, med helnagelstämplarna, medan de täcker naglarna. De andra naglarna alltså. Men vad gör jag med tummen? Siobhan löser det med franskmanikyrplattans tippar, men den har inte jag. Svårt det här med Konad...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-09-28 08:07:48

Mycket tjusigt! De här stämplarna skulle jag inte tacka nej till, så snyggt! Men gud så dumt att de inte täcker hela nageln.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-28 09:07:22

Emma! Ja, det gör mig tooookig!!

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-09-28 10:10:45

jättesnyggt, kul med fiskenät;)) ahh meh räcker dom inte, det måste vara helt stört omöjligt att skarva nått sånt :\

Postat av: Adrasteiah
Publicerad 2008-09-28 11:22:08

Skitsnyggt! Och jag har samma problem med stämplarna... Det är himla trist när det finns så många snygga heltäckande mönster.

Postat av: Linda
Publicerad 2008-09-28 13:35:51

Jisses så läckert!!

Postat av: Purity
Publicerad 2008-09-28 13:51:30

Jisses kvinna, jag blir bara mer och mer sugen på dom här stämplarna varje gång du visar vilka snygga naglar man kan få med dom! Det här är nog en av mina favoriter hittils =)

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2008-09-28 13:53:32

Men skoja inte!! Det där var ju ursnyggt!!

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2008-09-28 13:59:32

Gosh så irriterande med tummen. Oavsett var resultatet i övrigt URTJUSIGT! Elegant t o m! Helt klart en av de snyggaste Konadverken jag sett so far :D

Postat av: Mimmi
Publicerad 2008-09-28 14:27:19

Som kexchoklad! Jag är ingen del av konad-hypen men det här var ju tufft!

Postat av: Kajsa
Publicerad 2008-09-28 14:42:43

Herrejösses, det ser ju ut som gjort med airbrush. I LOVE IT!!

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-09-28 14:44:02

Vilka konstverk!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-28 15:00:29

ItM! Ja, det är omöjligt... Så deprimernade att inte kunna täcka hela nageln...



Adrasteiah! Vilken fin nick! Som ur en fantasyroman! Visst är det knäckande att inte få stämpeln att räcka över hela nageln. Speciellt som jag inte ens har långa naglar nu. Hur gör du? Kör du som Siobhan?



Linda! Jag var också nöjd!



Purity! Samma här, alltså en av mina favoriter. Den här och virvlarna gillar jag skarpt!



Fåfängan! Jag skojar inte. naglar är blodigt allvar för mig! ;D



Sofia! Tack! det kändes som en rätt trevlig manikyr. Och så gillar jag färgerna.



Mimmi! Jag älskar Konad! Tycker det är massor av snygga, roliga och fina stämplar man kan leka med! Den här är en av mina favoriter, helt klart!



Kajsa! Hehe, tycker du? Kul!:D



Ninni! Och de går så lätt! Och det är så roligt!

Postat av: Mika
Publicerad 2008-09-30 15:34:34

Åh vad fint! Även om du inte gillar det så tycker jag faktiskt det är lite sött :) Vill också ha konad! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-30 15:50:58

Mika! Jag gillar det visst, jag bara tröttnar rätt snabbt... ;D

Postat av: Mika
Publicerad 2008-10-01 20:03:21

Haha kanske var lite otydlig :) Menade att du inte brukar gilla när man säger att dina lack är söta, fast jag gillar ju söta lack :D

Postat av: Mika
Publicerad 2008-10-01 20:04:13

oj förlåt, råkade bli lite spamning där.. :O

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-01 21:01:52

Mika! Jag fixade spamandet. ;D

Ja, du har rätt. Jag är inte förtjust i att vara söt... Men pärlorna är nog lite söta här så jag accepterar! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela