Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Northern Lights

Publicerad 2008-10-09 18:55:50 i Naglar - glitter för layering,


Dagens notd! Japp, så här blev det. Zoya Indigo försvann helt under Northern Lights, ett holografiskt överlack från Out the Door. Tokblingigt och täckande. Häftigt!

Det är oregelbundna glitterflarn i varierande storlek. Dessutom multifärgat, eller multiskiftande kanske är mer korrekt. Man kan se alla färger man kan tänka sig gnistra i lacket, specielllt i elektriskt ljus. I dagsljus blir det mer silverfärgat. Kanske skulle bli annorlunda i sol, men vem ser sol?

Jag gillar verkligen det här! Det är roligt och gör mig på barnsligt gott humör. Kanske inte en långtidslösning för naglarna så man kan tröttna rätt snabbt på diskokulegrejen, men jag har haft svårt att inte titta på naglarna idag. Jag vill liksom vinkla dem mot ljuset och se alla galna glitter glimma!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-10-09 19:00:50

Snyggt, och riktigt blingigt! jag har emerald sparkle på naglarna nu, och den är ju också rätt blingig:) hade en ganska trist föreläsning idag, så roade mig med att sitta och beundra lacket i olika ljus istället...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-09 19:10:15

Emma! Åh, Emerald Sparkle! Det lacket kan man falla i trans över!

Postat av: derwent
Publicerad 2008-10-09 19:24:57

Skit snyggt rent ut sagt :)

Deras snabbtorkande överlack använder jag på mina kunder och det är jag väldigt nöjd med,absolut värt att prova.

Postat av: badis
Publicerad 2008-10-09 20:07:28

Ûbersnyggt och blingigt!



Jag har ärende till dig på bloggen min;)

Postat av: Linda
Publicerad 2008-10-09 20:53:18

Åh vackert blingbling!! Gillar kaklet i bakgrunden som jag skymtat på dina bilder från och till eller är det mosaik? Badrum eller kök..? Snyggt hur som helst :o)

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-10-09 21:01:56

Visa flaskan är du snäll, är nyfiken...

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-10-09 21:37:45

Men JAAA var har du fått tag på det, jag döööör va snyggt!! :P

Postat av: aja beautyblogger
Publicerad 2008-10-09 21:48:49

Så fint!! :-)



Nej jag är nog inte värre än dig haha .....Ända sedan du visade china glazes grön glittriga har jag drömt om det....Åh vad jag vill ha det!!! Dreglar

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-10-09 22:00:24

Vilket roligt lack! Helt i min smak...bling bling:)

Postat av: Marina
Publicerad 2008-10-09 22:36:23

Men oj, ett märke som till och med jag har i mitt skåp tänka sig, Out the Door menar jag. Tyvärr inte just den här då, även om jag gärna hade den i min ägo, för mer bling åt folket säger jag bara!

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-10-09 23:43:40

ohlala... det lacket vill jag ha!

Postat av: Ida
Publicerad 2008-10-10 00:16:31

Cool kombo, jag gillar den!! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-10 06:55:01

Derwent! Jag har varit sugen länge på att testa överlacket. Ska nog slå till på det snart! Har bara hört positiva omdömen hittills.



Badis! Dubbeltack! :D



Linda! Kaklet är en lite större mosaik i köket. Jag gillar den också.



Ninni! Ska försöka komma ihåg det. Påminn mig annars i helgen.



ItM! Byte på Pret-ty!! :D



Aja! Klart du är värre! 22 lack... Men jag förstår att du vill ha Emerald Sparkles! :D



C-N! Ja, det är glitter i massor! Härligt!



Marina! Ibland är det så roligt att vältra sig i glitterflingor och hololack, men sen vill man ha ett klassiskt vamplack igen. Så är i alla fall jag. Det här är ett extra roligt glitterlack!



Rouaa! Det förstår jag! ;D



Ida! JA, man ser nu inte så mycket av lacket under. Inget alls i princip...



Postat av: Angela
Publicerad 2008-10-10 15:35:05

Härligt bling.. :)

Postat av: Leonie
Publicerad 2008-10-10 17:17:48

Ooh,love it - det är dösnyggt! Vill ha, vill ha!!:-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-11 14:32:14

Angela! Det är underbart!!



Leonie! Haha! Ja, jag har också varit sugen länge, länge!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela