Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Vera Gel by CCS

Publicerad 2008-07-30 08:56:01 i Hud och hand,


En gel med Aloe Vera som ska kännas svalkande och fuktgivande. Istället känns den klistrig och klibbig och gör absolut ingenting för min hud. Usch! Den här kostade absolut mer än den smakade och jag ska aldrig mer köpa en tub.
Sval kan den kanske kännas, men på huden blir det en klistig yta, som av sockervatten tycker jag, och den klistigheten sitter i hur länge som helst. Kläder klibbar fast i den ytan och huden blir aldrig len eller känns återfuktad. Helt bortkastat att använda den här alltså.
1/5.

Kommentarer

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-07-30 12:40:19

Usch! Köpte nån aloe vera-gel på hälsokosten som var jätteskön. Minns tyvärr inte vad den hette, men tuben var vit och grön och gelen var oparfymerad. Använde den på både mig och barnen när vi var lite sol-rosa.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-30 13:29:46

Ninni! Jag har också provat olika aloe-geler och de har varit bra. Den här var riktigt sugig dock. Men man vet ju inte innan man provat...

Postat av: R M
Publicerad 2008-07-30 13:36:19

Denna produkt provade jag för ett tag sedan, kolla om du vill!

http://recenseramera.blogg.se/2007/september/vera-by-ccs-gel-oparfymerad.html#comment

:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-30 13:55:42

RM! Vi verkar ha liknande uppfattning om den.

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2008-07-30 14:49:02

Jag har provat den och tyckte den var helt ok...

Postat av: SantaCarolina
Publicerad 2008-07-30 17:06:10

Den där avskyr jag! Fyy!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-30 19:21:29

Monica! Det är bra att vi alla är olika! :)



Santa C! Ja, den ligger i botten på listan över hudvård...

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-08-03 10:16:23

Usch, håller med! Aloe 99% från hälsokosten (den i vit/grön tub) är så mycket bättre!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-03 16:45:40

Rocketqueen!!!! Välkommen tillbaka efter bröllopsresa och allt! Saknat dig!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela