Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Volume&Shine "Pink Rose"

Publicerad 2008-07-01 19:28:28 i Läppar,


Jag fortsätter spruta ur mig inlägg här på bloggen och presenterar även dagens läppstift. Det här är en gammal favorit som hängt med ett tag. IsaDoras läppstift i vit hylsa ska vara glossiga och ge en illusion av större läppar. Det där med volym är ingenting jag eftersträvar extra av, jag är nöjd med min mun, men eftersom det inte innehåller några retande ingredienser och alltså varken svider eller sticks, så kan jag använda det är stiftet ändå.

Färgen är rosa i en klar och härlig nyans. Jag stortrivs i den! Den är lagom en sommardag då man vill ha färg på läpparna men inte altför mycket. Den syns alltså utan att bli skrikig. Konsistensen är len och mjuk utan doft eller smak. Den glider på läpparna lätt som ett ganska oljigt läppbalsam och den oljiga känslan blir kvar. Det är också det som ger den lite uktiga glansen. Det håller inte i evighet. Något bättre än ett normalt gloss men inte som ett torrare, mattare läppstift, t.ex MAC eller Lipstick Queens Sinners. Det här är nödvändigt att bättra på ibland. Å andra sidan ger det en lagom lyxig glans och känns väldigt vårdande. Läpparna är mjuka och kyssvänliga helt enkelt, och ser så ut!

Kommentarer

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-07-01 19:29:47

Perfektionfin nyans, helt i min smak! dimpar

Postat av: Veronica
Publicerad 2008-07-01 20:51:58

Det såg riktigt mjukt, fint och naturligt ut!

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-07-01 22:32:21

Perfekt nyans! vardaglig, men ändå brukbar till fest om man vill...:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-02 00:35:35

Riktigt fin färg faktsikt... kanske vore nåt för mig, jag vill ha en kall mellanrosa...

Postat av: FOTOGRAF Carolina
Publicerad 2008-07-02 02:07:51

Mm.. kanske borde testa?? Den ser riktigt fin ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-02 08:43:43

Badbomben! Haha, jag gissade det!



Veronica! Det är det! Ett superbra stift!



ItM! Ja, väldigt praktiskt!



Emma! Ja, den fungerar väldigt bra till mina färger. Prova!



Cecilia! Ja, den är ju inte dyr heller, så felköp gör inte så mycket.

Postat av: Johanna
Publicerad 2008-07-02 11:33:50

Skriver som de andra, riktigt fint! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-02 11:46:24

Johanna! Visst är den! En riktig favorit!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-03 00:26:28

Mmm, fast det blir nog inget. Insåg just att jag har köpt otäckt många läpprodukter på sistone... Får inte shoppa mer läppgrejer resten av månaden nu, så är dte bara:(

Postat av: Hanna
Publicerad 2008-07-03 16:58:02

Jättefin färg, jättefina läppar


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela