Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Badbomb "Haagenbath"

Publicerad 2008-07-30 19:30:28 i Hud och hand,

Badbomb från LUSH med Choklad och Mynta "Haagenbath"

Rosa, krämigt bad med doft av mynta. Den doftar dock inte speciellt starkt.  Badvattnet blir krämigt och mjukt och rosa. Den ger dock ingen återfuktande känsla på huden trots att vattnet känns mjukt. Alltså inte en oljig bomb.

image4155
Jag tycker faktiskt inte att just den här badbomben är så himla mysig. Med tanke på priset så blev jag lite besviken. Andra badbomber har gett mer "valuta för pengarna", om ni förstår hur jag menar. Och nu är badkaret borta, ersatt med en tråkig men sprillans ny dusch. Det gick inte att hitta ett nytt badkar med mitt badrums minimala mått, inte om man inte valde sittbadkar, och det är faktiskt inte lika roligt. Så, den sista badbomben var en besikelse. Men det kanske var lika bra det! ;D

Kommentarer

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-07-30 20:55:49

Klart jag måste kommentera här:D Hann du prova LUSH sex bomb? Haagenbath har jag inte provat, du har helt rätt i att bomberna är olika "värda", en del ger njutning och en del blir litet coitus interruptus. Nu har jag en del badbomber från Tallinn som väntar på att jag har tillgång till M&P:s badkar så jag kan ha en bubbelorgie med dem.

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-07-30 21:22:38

Inget badkar? Men hoppas du kommer gilla din dusch ändå. Tur att det var en kass badbomb nu då;)

Postat av: glamqueen
Publicerad 2008-07-30 23:03:24

jag har världens kortaste badkar,typ 1 meter, den är hög, men man kan inte sträcka ut sig, man får ha uppvikta knän.vi planerar att renovera, så den dagen den ska slängas ut säger jag till, så får du känna efter om du vill ha det..

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-07-31 07:15:52

JAg har bara provat en badbom från Lush den med choklad och den inte alls som jag tänkt mig.



Du får börja frossa i härliga duschkärmer istället:)

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-07-31 07:59:12

Jag blir ju nästan glad när det kommer dissande recensioner på Lush hihiii med tanke på att jag med min allergi inte kan använda dom ändå ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-31 08:45:01

Badis! Hann med sexbomben och den var bättre. KLantigt nog fotade jag den inte så det blir ingen recension på den. :(

Jag har inget badkar någonstans som det ser ut nu, men det ordnar sig nog på något sätt...



C-N! Japp! Det var tur att den var usel! :D



GQ! Låter som en plan! Mitt badkar var lite längre än en meter, men inte mycket... ;D



Sminkjante! Ja, det gör jag redan! Jag är helt förälskade i Dove och i de från Lidl. JAg kör budget, som vanligt, med andra ord...



ItM! JAg ska tänk extra på dig när jag provar Lush och alltid dra ner betyget lite! ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela