Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Magic Green

Publicerad 2008-01-17 22:35:16 i Naglar i grönt,

Ja, jag vet, jag lackar naglarna var och varannan dag. Jag hade faktiskt inte något egentligt slitage på Lola, men däremot hade svart whiteboardpenna bitit sig fast i mitt tokrosa, lysande lack. Det gick inte bort vad jag än gjorde. Har förresten inte fått bort minnesanteckningarna på handryggen heller, men det skrev jag med en OH-penna.

Nu är alltså naglarna gröna. Green Magic från Isadora. Jag vet, jag har hat med det på bloggen förut, men ni tål nog att påminnas om det! Ett ljuvligt litet lack! Inte lika iögonfallande som Lola, men med en skön björklöv-i-bladsprickning-känsla. Eller lite ödlegrönt om man hellre vill tänka så.

Kommentarer

Postat av: Elphaba
Publicerad 2008-01-17 22:57:31

Ja det där var riktigt giftigt ödlegrönt! Får mig att tänka på serien V som gick på 80-talet. Snyggt!

Postat av: Ika
Publicerad 2008-01-17 23:11:29

Oooooh, vad fint! Härlig grön nyans! :) Så roligt med naglar som verkligen syns!

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-01-17 23:38:50

passar dig helt perfekt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-01-18 06:22:42

Elphaba! V var ju fantastiskt kul! Den som DVD-box vore inte fel!

Ika! Jag gillar ju grönt, som ni alla vet vid det här laget. Men det känns inte som de syns efter ett par dagar med den påträngande damen Lola!

Rouaa! Ja, visst gör det! Jag älskar det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela