Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lite Glamour Game med julkänsla

Publicerad 2008-12-30 18:19:45 i NailArt,

Ännu ett experiment från före julhelgen. Varför allt hamnar i arkivet? Vet inte... Men, jag slänger ut den före nyår i alla fall! Sen vet ni ju att jag kan ha julgranskulor till naglar mitt i sommaren, så helt befriade från mina experiment lär ni inte bli.

Här ser ni OPI Glamour Game med lite extra bling inför julen. Visst är det ett vackert lack? Jag älskar det!
Blekt champagneaktigt guld. På det röda och svarta pärlor och Art Clublack i rött, koppar och svart.

Ni ser hur vackert det blir i dagsljus på bilden precis ovanför. Visst är det härligt. En kall färg som ändå är lite gyllene. Motsägelsefullt? Ja, men unikt och underbart!
Vi avslutar med en till bild, under lysrör:

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-12-30 18:34:38

Snyggt! Fin nail art och glamour game ser så härlig ut! Jag beställde denna härom dagen och idag var jag och spanade på kicks för att se om jag var nöd med mina val, och det är jag. Förresten så har brynpennan utgått ur sortimentet:( men tydligen ska det komma nya produktetr i januari, så hoppas att det kommer en ny och ännu bättre brynpenna!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2008-12-30 18:50:44

Vilket snyggt mönster med nail arten du gjort! Färgerna passa utmärkt!

Postat av: RM
Publicerad 2008-12-30 22:09:26

Oh, pretty. :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-12-30 22:43:32

urläckert!

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-12-30 23:21:47

Jäklar vilken fin nail-art du fick till! Och GG är såå fin. Jag föll till föga och klickade hem det häromdagen =)

Postat av: Linda
Publicerad 2008-12-31 00:17:23

Wow vilken dekoration!!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2008-12-31 09:51:36

Jag gillar verkligen den där kalla champagnetonen i lacket, ursnyggt!



Du har en liten "utnämning" att hämta hos mig.



Gott nytt år!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-31 10:42:22

Emma! Tack! OCh otur! hoppas du får tag i en lika bra!



Alexlyndra! Tack!



RM! TAck!



Sanna! TAck!



Adrasteiah! Ja, bra gjort! Den är helt underbar!



Linda! Tack!



MAkeupoholic! Visst är det fint! Och vad spännande! Ska genast kolla!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela