Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Let's do it in 3D

Publicerad 2008-08-08 17:23:00 i Naglar - holografiska lack,


Ett lyckat yte på PRET-ty ledde till att den här skönheten hamnade i min ömma vård! Ett lack från Kaleidoscope-kollektionen. Jag har sedan tidigare både He's going in Circles och Visit me in Prism. Det här är dock kanske min favoit av dem. Mycket holo! Mycket bling!

Fantastisk fint, eller hur! Du ångrar dig väl inte, Moonstruck?
Jag är i alla fall kär i det här lacket. Två lager snabbtorkande och supergnistrande lack och så lite överlack för att inte få det matt och grynigt.
 

Lite sköna solskensbilder kommer här för att fullborda detta inlägg:

Kommentarer

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-08-08 17:28:00

ordet spektakulärt dök upp i huvet. Så känns lacket! Tur att man åtm. har ett budgetholo att hola sig med:) Mer ska det nog bli i nåt skede:)

Postat av: Kajsa
Publicerad 2008-08-08 17:40:06

ChG gör så fina lack <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-08 17:48:37

Badis! Det här är ett fantastiskt lack! Och Scrangie gjorde mig sugen på fler av Kaleidoscope-lacken...



Kajsa! Ja! China Glaze är nog mina favoiter!

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-08-08 18:52:53

Har aldrig provat ett lack från China Glaze... det får bli ändring på det snart ser jag! Fast nu har jag precis beställt fyra OPI-lack och ett Essie så jag får lugna mig lite... lugn Ninni lugn....

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-08-08 19:23:27

Ojsanojsan, det här MÅSTE ja ha! Jag som var rädd för att det skulle vara lika hemskt som jag tyckte att OMG från CHG var.. :o Tji fick jag, nu får jag sitta och ångra mig i flera veckor tills jag har en ny månadskvots pengar att utnyttja!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-08 19:28:57

Ninni! Ja, det är ju inte svårt tt få tag på de hä och de är i hög grad sommarlack, tycker i alla fall jag, då de blir finast i sol!



Chaosophia! Bra att jag kan fresta dig lite ibland också! ;D

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-08-08 20:58:49

Attans, du roffade till dig det mitt under näsan på mig hahahaha...men det gör det så mycket enklare att befoga ett köp hos 8ty8 å andra sidan, för jag ska minsann ha det ;) sååå tack! asg det är såååå snyggt!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-08-08 22:22:45

Ett sånt där lack man dregglar av att se på nu igen, åhhh så snyggt!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-08 22:22:58

ItM! Jag ska också ha fler ur den här kollektionen! ;D

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-08-08 22:29:12

Åh herregud så snyggt! Det här väcker verkligen habegär! Snyggaste hololacket jag sett på länge, så fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-08 22:34:43

Linda! Ja, det här är inte illa!



Emma! faktiskt är det ett av de snyggaste jag sett också! Tror det är den mörkgrå bottenfärgen!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-08-08 22:37:11

Ja, det känns verkligen som ett party-gå-ut-lack:)Ser ut att skifta lite i grönt också. Vill ha! Fast har beställt massa nagellack redan... 6 stycken OPI france, 5 stycken rodeo diva, plus CG fast forward...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-08 22:46:25

Emma! Oj! Jag har inte bestämt vilka OPI Jag vill ha. Just nu är det bara 8 RD och 3 Essie beställda. Klurar på Orly också. Längtar efter Misa och spanar efter Zoya... Det blir en dyr höst. Speciellt Zoya-lacken. Men jag älskade både Vibe och Pulse när jag såg swatcherna.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-08-08 22:59:18

hmm, Zoya har jag inte ens funderat över att köpa... ska nog forsätta med att inte fundera, blir billigare så. Hade lite lätt ångest när jag insåg att jag har beställt fyra paket denna vecka, även om ett paket var böcker... Men hur som helst, det blir dyrt... Som tur var så gav min snälla mormor sitt fattiga studerande barnbarn en slant, det lättade ångesten lite, för att inte säga mkt...



tycker att OPIlacken är toppensnygga, iaf på bild, längtar mer efter dem än efter CG nästan... Hoppas att jag sliper tull bara, har aldrig tagit sex OPI i samma paket innan...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-08 23:45:02

Emma! Det låter som en bra plan att inte fundera över Zoya. Jag kan inte sluta tänka på dem... Misa, Zoya och ChG är årets stora kollektioner för mig! Sen misstänker jag att det blir några OPI också.



Jag tog 8 ChG i samma paket, vilket gör mig nervös!

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-08-09 10:16:54

Ootroooligt fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-09 10:38:57

RQ! Jaaa!

Postat av: moonstruck
Publicerad 2008-08-14 22:56:46

Ha, ha, näe...Det är bra mycket snyggare på dig, Sminkan:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-15 06:59:16

Moonstruck! Vad bra! Jag är överförtjust i den!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela