Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze 2NITE igen...

Publicerad 2008-04-26 08:10:25 i Naglar - holografiska lack,

image4688image4689
Fredagsnaglarna var dessa ljuvliga lavendelblå med holografiskt djup och skimmer! Tyvärr hann jag inte posta dem igår, jag drack rödvin ute på uteplatsen och åt grillat för första gången i år och sedan hade jag en trevlig kväll med mina närmaste. Ingen dator alltså!
Min favorit ur den holografiska OMG!-kollektionen från China Glaze. Läckert ljusblå 2NITE!
Det här är ett lager av lacket och så ett lager överlack. Den är lättare att måla med än t.ex DV8 ur samma kollektion av någon anledning. Penseln blir inte översvämmad på samma sätt som med vissa nya China Glaze-lack. Färgen blir dessutom jämn och fin. Glansen är härlig! Regnbågsskimmer och 3D-djup gör det till ett lack med många spännande egenskaper. Jag älskar det!

Visst är den läcker! Att rubriken lyder 2NITE igen beror på att jag, så klart. redan haft med lacket i bloggen. Här hittar ni den notd:n!

Kommentarer

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-04-26 09:01:00

Den är ju så snygg! Otroligt snygg! Men jag är rädd för att den ska bli babyblå. Blir den det?

På tal om annat, vad säger du om Kung Pao?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-26 17:10:18

RQ! Den blir inte babyblå. Den har en tydlig lavendelton i sig. Jag tycker den är enastående vacker!
Kung Pao gillar jag skarpt! Funderar du på att beställa?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-27 08:49:26

RQ! Jag tänker ändra mig. Den kan bli babyblå i vissa ljus. Detär nog också en färg i första hand för oss kalla flickor, om man nu ska resonera så. Men den är sååååå fin!

Postat av: Emelie
Publicerad 2008-04-27 13:22:45

Det här är mitt favvo holo-lack! Den är sååå snygg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-29 09:18:20

Den är helt klart värd att visa två gånger! Min personliga favorit från denna kollektion, iaf so far... kommer nog beställa fler vart det lider:)har L8R G8R nu, den är också fin. men 2NITE är bäst och helt klart den mest täckande...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-29 18:15:48

Emma! Min favorit också. L8R G8R är tvåa och sen DV8 och IDK på delad tredje. Det är de jag har. Vill nog inte ha fler heller! Vad säger du om det!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-29 21:52:07

Är det sant? jag vet inte om jag tror dig:)usch, jag håller på att bli barnsligt förtjust i dem, jag vill ha minst tre till och jag har redan tre... eller egentligen vill jag ha ännu fler, men sen kanske det kan bli lite tjatigt med så många hololack... men nu när solen lyser tycker jag att de är fantastiska! jag tror aldrig att jag har fått så många komplimanger på så kort tid för ett nagellack som jag fick idag i stallet...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-29 22:42:30

Emma! Jag är lite mätt på holo just nu. 2NITE och L8R G8R är ju finast i den kollektionen och dem har jag. Plus alla DS-lack jag har och kaleidoscope-lack. Nu vill jag ha krämlack i grönt och rött! :D
Vänta en vecka och fråga igen. Jag ändrar mig nog snabbt...

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-30 00:46:13

ja du, man ändrar sig snabbt. Jag är mätt på krämlack, eller snarare tvärt om, jag har inte fått upp aptiten ännu:)jag gillar skimmer massor och hololack har jag inte så många, så det känns fortafarande kul.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela